it's been a while.. *teringat pulak lagu Britney Spears, Circus* haha XD
Hello Peeps :)
Well, it has been quite a while since I last posted something in this blog of mine. Oh blog, I miss you. haha
I had food poisoning. A severe one may I add. lol. Wednesday night, I barely had any sleep at all. The vomiting started since 10something and carried on till 8something the next morning. You can imagine the look of me walking into Columbia's on the following day. Pale face, dark circles under the eyes, every step was almost a struggle as I had no energy left. If my dad had taken a picture, I guarantee, I looked like a zombie. haha. After the injection, a PAINFUL one, I stopped throwing up. Alhamdulillah :) All that's left now is the tummy ache. That's due to me not eating much. Not my fault. haha. It will all get better soon, insyaAllah :)
So here I am, writing this blog. Plus, I don't feel like chatting to anyone on YM. so. here i am. XD
Aku tengok Ong Bak 2 just now. Best jugak cerita tu. Layan. haha. Horror movie aku tak suka sangat, aku benci suspens. Bukan apa, bila aku terkejut, aku jerit. Bila aku jerit, nanti orang ketawakan aku, malu ler babe. haha. But thriller, aku suka. Not that I like watching people being killed so inhumanly, it's just you know, I like the story line. haha. Like Ong Bak 2. It was all about revenge and getting even. But the ending was pretty sad. I hope there'll be an Ong Bak 3. haha. Can't wait to see what happens XD
Oh yeah, during my days lying on the bed as I couldn't do anything else, aku habiskan dua2 novel yang aku beli last week. haha. Mesti Pdah cakap aku baca main skip. Tapi, sekda Pdah aa, aku baca sumanya. Satu persatu. Sekda ku baca dialog ajak aiee. haha.
Carrying on, aku baca Tarikh Luput Cinta first, followed by Sungguh Aku Cinta. Dua2 penulis novel tu perempuan. Tapi aku prefer Tarikh Luput Cinta la. Sebab, it's not mainly based on a love story like a typical Malay's novel. Cerita tu macam, banyak misteri. Hal2 cinta tu memang ada, tapi that's not the main point la. I recommend this novel. haha. Aku confirm, once you guys dah baca the first few pages, sukar sangat2 nak letakkan novel tu balik. haha. Oh yeah, bukan cerita hantu okay? haha
Tarikh Luput Cinta by Lynn Dyana. I love it. Two thumbs up!
Antara novel-novel yang aku paling suka XD
Sungguh Aku Cinta by Anis Ayuni pulak, a typical novel Melayu. Based on percintaan whatsoever. Plot cerita ni, memang ada slow sikit la nak ke climax. Dah sampai ke tengah novel baru aku rasa macam tertanya2 about what's going to happen next. Ending memang sweet la. Aku pulak dapat gambarkan situasi tu. Kecik2 dah mengelamun, apa ta org tua lak.haha. Anis Ayuni memang seorang novelis yang pandai menggambarkan perasaan watak2 nya. Seriously. Bila aku baca, aku pulak rasa aku hero tu, aku heroin tu. aiseh. haha.
Sungguh Aku Cinta, best untuk sesiapa yang sukakan novel yang jiwang dan of course, berjiwa romantis. haha XD
Next up, aku nak beli novel English pulak. Starting to love Sara Shepard's novels. Best siot. haha. Tunggula, next trip to Parkson. ehe.
Jogging aku tergendala. 3 hari sudah :( Benci nya.
1 - the other 2 days sebab aku sakit, tak larat, no energy
2 - today miri tiba-tiba ribut.
3 - aku dengar h1n1 dah mula merebak kat miri
4 - aku takut
5 - takut sebab aku tahu, antibody aku lemah.
Mak! Beli trademill! haha. Senang je aku cakap, apa aku ingat parents aku tanam pokok duit belakang rumah? Rindok ati mun mena ow. haha
Okayla kaban2 sekalian. It's getting late. Aku pun perlu tidur awal. Perut aku masih lagi sakit. Pergh.
Zarith, get well soon! Mandik bunga, bekase seluroh badan. Anda akan bertambah cerah! ehe. I miss you cuzz and you know I love you :)
Goodnight people.
Hello Peeps :)
Well, it has been quite a while since I last posted something in this blog of mine. Oh blog, I miss you. haha
I had food poisoning. A severe one may I add. lol. Wednesday night, I barely had any sleep at all. The vomiting started since 10something and carried on till 8something the next morning. You can imagine the look of me walking into Columbia's on the following day. Pale face, dark circles under the eyes, every step was almost a struggle as I had no energy left. If my dad had taken a picture, I guarantee, I looked like a zombie. haha. After the injection, a PAINFUL one, I stopped throwing up. Alhamdulillah :) All that's left now is the tummy ache. That's due to me not eating much. Not my fault. haha. It will all get better soon, insyaAllah :)
So here I am, writing this blog. Plus, I don't feel like chatting to anyone on YM. so. here i am. XD
Aku tengok Ong Bak 2 just now. Best jugak cerita tu. Layan. haha. Horror movie aku tak suka sangat, aku benci suspens. Bukan apa, bila aku terkejut, aku jerit. Bila aku jerit, nanti orang ketawakan aku, malu ler babe. haha. But thriller, aku suka. Not that I like watching people being killed so inhumanly, it's just you know, I like the story line. haha. Like Ong Bak 2. It was all about revenge and getting even. But the ending was pretty sad. I hope there'll be an Ong Bak 3. haha. Can't wait to see what happens XD
Oh yeah, during my days lying on the bed as I couldn't do anything else, aku habiskan dua2 novel yang aku beli last week. haha. Mesti Pdah cakap aku baca main skip. Tapi, sekda Pdah aa, aku baca sumanya. Satu persatu. Sekda ku baca dialog ajak aiee. haha.
Carrying on, aku baca Tarikh Luput Cinta first, followed by Sungguh Aku Cinta. Dua2 penulis novel tu perempuan. Tapi aku prefer Tarikh Luput Cinta la. Sebab, it's not mainly based on a love story like a typical Malay's novel. Cerita tu macam, banyak misteri. Hal2 cinta tu memang ada, tapi that's not the main point la. I recommend this novel. haha. Aku confirm, once you guys dah baca the first few pages, sukar sangat2 nak letakkan novel tu balik. haha. Oh yeah, bukan cerita hantu okay? haha
Tarikh Luput Cinta by Lynn Dyana. I love it. Two thumbs up!
Antara novel-novel yang aku paling suka XD
Sungguh Aku Cinta by Anis Ayuni pulak, a typical novel Melayu. Based on percintaan whatsoever. Plot cerita ni, memang ada slow sikit la nak ke climax. Dah sampai ke tengah novel baru aku rasa macam tertanya2 about what's going to happen next. Ending memang sweet la. Aku pulak dapat gambarkan situasi tu. Kecik2 dah mengelamun, apa ta org tua lak.haha. Anis Ayuni memang seorang novelis yang pandai menggambarkan perasaan watak2 nya. Seriously. Bila aku baca, aku pulak rasa aku hero tu, aku heroin tu. aiseh. haha.
Sungguh Aku Cinta, best untuk sesiapa yang sukakan novel yang jiwang dan of course, berjiwa romantis. haha XD
Next up, aku nak beli novel English pulak. Starting to love Sara Shepard's novels. Best siot. haha. Tunggula, next trip to Parkson. ehe.
Jogging aku tergendala. 3 hari sudah :( Benci nya.
1 - the other 2 days sebab aku sakit, tak larat, no energy
2 - today miri tiba-tiba ribut.
3 - aku dengar h1n1 dah mula merebak kat miri
4 - aku takut
5 - takut sebab aku tahu, antibody aku lemah.
Mak! Beli trademill! haha. Senang je aku cakap, apa aku ingat parents aku tanam pokok duit belakang rumah? Rindok ati mun mena ow. haha
Okayla kaban2 sekalian. It's getting late. Aku pun perlu tidur awal. Perut aku masih lagi sakit. Pergh.
Zarith, get well soon! Mandik bunga, bekase seluroh badan. Anda akan bertambah cerah! ehe. I miss you cuzz and you know I love you :)
Goodnight people.
Hugs and Kisses,
ShaSha
ShaSha

dh sht u teyk?hehe
ReplyDeleteawl pdh xda men skip owh..ahaha
bla gk my turn towk?mwahaha..
xtauk malu towk..HIHI
alhamdulillah. kembali normal
ReplyDeleteboleh pegi jogging sudah. hahaha
aok laa, lak ko pdh aku main skip, bc part nok best2 jak. haha
if u mk, dtg jak amik, anytime. tp aku mk ko bc expired date cinta ya juak. hahaha